Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

sova över

Av wilma larsson - 29 maj 2014 23:06

Idag så sover jag över med en kompis som heter Tilda.Och jag vet inte vad jag ska skriva.jag ska ju till GRÖNA LUND på tisdag jippi längtar så mycket.Jag har låvat en kompis att jag ska åka massor med karaseller kommer vad så rädd.Men nu ska jag komma till sakern.Jo att när jag är där så ska jag ta ganska många bilder.Så då kommer jag lägga upp ganska många bilder här.Så kolla gärna in min kanal då.Jag skulle bli jätte glad om ni kunde göra det.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma larsson - 18 augusti 2014 07:42


På väg till bussen nu.Första skol dagen har kommit nu jag är så sjukt taggad att börja skolan men endå inte för att jag är väldigt trött?? Och jag ska också börja ny skola ...

Av wilma larsson - 3 augusti 2014 10:55

Jag tänkte börja lägga ut sont som mode nu för att jag har inget att skriva om.Så då kan jag ge tips och sånt som att lägga ut en bild på en bra outfit ex. Men nånting sånt iallafall.Men jag vet ju inte vad ni tycker. så det skulle vara bra om ni s...

Av wilma larsson - 16 juli 2014 10:55

Jag har inte aktivt några inlägg på typ en månad nu. Men det är för att jag har haft mycket att göra.Men jag ska åka till Skåne på lördag för att springa 5-dagars och det ska bli jätte kul.????? ...

Av wilma larsson - 23 juni 2014 10:20

Nu har jag inte upptaterat på länge men nu tänkte jag skriva lite. Jst nu är jag hemma själv men min pappa ska komma och hämta mig för att jag ska till en kompis och det ska bli jätte roligt. i helgen ska jag till göteborg för att tävla friidrott s...

Av wilma larsson - 7 juni 2014 21:05

Idag har min dag varit väldigt bra. Jag har varit med en kompis och vi har gjort ganska många videos men inte lagt upp dom på viedofyme.Sen gjorde vi inte så mycket mer. Jag åkte hem städa mitt rum och åt sen kollar mina föräldrar på tv och jag sitte...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mode


Ovido - Quiz & Flashcards